Przejdź do głównej zawartości
Strona główna centrum pomocy firmy Euroflorist Polska
  • Wyślij zgłoszenie
  • Zaloguj
  • Zaloguj
  • Wyślij zgłoszenie
  1. Euroflorist Polska
  2. Potwierdzenie i dostawa
  3. Potwierdzenie

Potwierdzenie

  • Dlaczego przesyłka dostarczona przez kuriera wróciła do punktu odbioru?
  • Dostałem powiadomienie, że zamówienie zostało dostarczone, pomimo, że nie jest. Co robić?
  • Jak mogę się dowiedzieć, kto przysłał mi kwiaty?
  • Co się stanie, jeśli adresata nie będzie w domu w dniu doręczenia?
  • Czy mogę wybrać dokładną godzinę dostarczenia bukietu?
  • Czy moje kwiaty zostaną dostarczone przez kuriera czy kwiaciarnię?
  • Jaki jest status mojego zamówienia?
  • Gdzie znajdę numer mojego zamówienia?
  • Gdzie znajdę e-mail z potwierdzeniem?
  • Czy otrzymam potwierdzenie, gdy moje zamówienie zostanie pomyślnie przyjęte?
  • Skąd będę wiedzieć, czy moje zamówienie zostało przyjęte?
  • Gdzie mogę znaleźć numer mojego zamówienia?
Euroflorist Polska
English (GB)
Oparte na technologii Zendesk