Upewnienie się, że jesteś na bieżąco, jest naszym priorytetem. Oto, czego możesz się spodziewać po złożeniu zamówienia:
- Wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia: Po pomyślnym złożeniu zamówienia potwierdzenie zamówienia zostanie niezwłocznie wysłane na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Ta wiadomość e-mail z potwierdzeniem służy jako potwierdzenie i zawiera ważne szczegóły, takie jak numer zamówienia, zakupione przedmioty i informacje o dostawie.
- Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą: Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia w swojej głównej skrzynce odbiorczej, poświęć chwilę na sprawdzenie folderów SPAM i JUNK. Czasami automatyczne wiadomości e-mail mogą tam trafić przez pomyłkę.
- Skontaktuj się z nami w razie potrzeby: W rzadkich przypadkach, gdy nie otrzymałeś żadnego potwierdzenia zamówienia, nie wahaj się skontaktować z naszym dedykowanym zespołem Biura Obsługi Klienta w celu weryfikacji.
Twoja satysfakcja jest naszym najwyższym priorytetem i jesteśmy tutaj, aby zapewnić bezproblemowe zakupy od początku do końca. Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy, nie wahaj się z nami skontaktować.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami