Biuro Obsługi Klienta Euroflorist czynne jest:
Poniedziałek – piątek: 09:00 - 17:00
Sobota: 09:30 – 13:00
Niedziela: nieczynne
Sobota: 09:30 – 13:00
Niedziela: nieczynne
* W okresie popularnych kwiatowych okazji godziny funkcjonowania są wydłużane, zobacz poniżej
Jak się z nami skontaktować?

Oficjalny formularz / e-mail
Najłatwiej skontaktować się z konsultantem poprzez formularz zgłoszeń w prawym, dolnym rogu strony.
1. Kliknij „Pomoc” i napisz wiadomość
2. Od razu dostaniesz potwierdzenie zgłoszenia na maila
3. Nasi konsultanci odpiszą najszybciej jak to możliwe!
Poniedziałek – piątek: 09:00 - 17:00
Sobota: 09:30 – 13:00

Telefon
(+48) 616 482 740
Linia telefoniczna czynna jest:
Poniedziałek – piątek: 10:00 - 14:00
Jak najszybciej otrzymać odpowiedź?
- Wyślij oficjalne zgłoszenie przez chat / formularz (dostępny w prawym, dolnym rogu strony) lub zadzwoń.
- Nie udzielamy informacji odnośnie do zamówień przez komunikatory Instagram, Facebook lub inne sieci społecznościowe. Aby najszybciej i najsprawniej uzyskać odpowiedź, wyślij wiadomość przez chat/formularz lub zadzwoń do nas.
- Prosimy także o niepowielanie wiadomości przez różne kanały – wydłuża to średni czas odpowiedzi od konsultantów. Wysyłając zapytanie przez oficjalny chat/formularz otrzymasz potwierdzenie przyjęcia Twojego zgłoszenia i aktualizacje statusu.
- Kontakt z Biurem Obsługi Klienta możliwy jest tylko w języku polskim lub angielskim.
- By móc szybciej odpowiedzieć na zapytanie odnośnie do złożonego zamówienia, prosimy o zawarcie jego numeru w tytule.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami