Niepowodzenie podczas płatności może być frustrujące, ale jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci szybko rozwiązać problemy z opłatą za zamówienie. Oto, co możesz zrobić:
Sprawdź konto:
Upewnij się, czy pieniądze zostały pobrane z Twojego konta i czy otrzymałeś od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem. Jeśli pieniądze nie zostały pobrane i nie otrzymałeś od nas wiadomości e-mail z potwierdzeniem, zamówienie nie zostało przyjęte.
Złóż zamówienie ponownie:
W tym przypadku zalecamy ponowne złożenie zamówienia. Wystarczy odwiedzić naszą stronę internetową i postępować zgodnie z procesem zamawiania - tak jak poprzednio.
Ponów próbę płatności:
Jeśli zamówienie zostało przyjęte, ale płatność nie powiodła się, zamawiający otrzyma automatyczny e-mail z linkiem do ponowienia płatności. Pamiętaj, aby sprawdzić skrzynkę odbiorczą e-mail, w tym folder ze spamem lub folder junk.
Jeśli nie otrzymałeś takiego maila lub nie masz pewności, czy transakcja powiodła się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W razie problemów z płatnością przez Internet istnieje także możliwość zapłaty za zamówienie telefonicznie (kartą kredytową), lub przelewem tradycyjnym. Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zakupy u nas były płynne i bezproblemowe.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami