W Euroflorist rozumiemy, że czasami możesz potrzebować dokonać zmian w swoim zamówieniu, takich jak zmiany treści dedykacji zawartej w bileciku lub kartce okolicznościowej.
Zmiany w zamówieniu lub jego anulacji można dokonać telefonicznie, lub przez e-mail, w ciągu 60 minut od złożenia zamówienia, lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia.
Nie spełniasz tych warunków? Skontaktuj się jak najszybciej z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby sprawdzić, czy zmiany treści bilecika wciąż będą możliwe. Kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo podaj numer zamówienia, który otrzymałeś w potwierdzeniu.
Zamówienia z dostawą następnego lub tego samego dnia:
W przypadku zamówień z dostawą następnego dnia roboczego lub tego samego dnia ważne jest, aby pamiętać, że w niektórych przypadkach zmiany tekstu dedykacji mogą nie być możliwe, ponieważ bukiet może być już w drodze do odbiorcy. Zachęcamy jednak do skontaktowania się z nami tak szybko, jak to możliwe, aby skonsultować potencjalne opcje modyfikacji treści wiadomości.
Uwaga: Prośby takie jak zmiana treści bilecika należy przesyłać przez oficjalne kanały komunikacji (dostępne pod poniższym linkiem). Nie będziemy mogli zrealizować próśb o edycję zamówienia na podstawie wiadomości lub komentarzy na mediach społecznościowych.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami