W Euroflorist dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Ci kwiaty, które przetrwają i przyniosą radość przez co najmniej 3 dni. W tym artykule odpowiemy na wszelkie wątpliwości, które możesz mieć, jeśli Twój bukiet nie spełnia 3-dniowej Gwarancji Świeżości.
Kwiaty dostarczane w pąku:
Szczególną uwagę poświęcamy kwiatom wysyłanym „w pąku”. Oznacza to, że kwiaty nie są jeszcze w pełni kwitnące, kiedy się pojawią. Nie martw się, jeśli bukiet początkowo wygląda inaczej niż na zdjęciu na stronie internetowej. Przycięcie łodyg i dostarczenie im wody pomoże im ożywić się po dostawie. Kwiaty wysyłamy w formie pąków, ponieważ pomaga to chronić je podczas transportu i zapewnia dłuższą żywotność w Twoim domu. Dowiedz się więcej o kwiatach dostarczanych w pąku tutaj:
Co oznacza „doręczone w pąku”?
https://help.euroflorist.pl/hc/pl-pl/articles/35261324715409-Co-oznacza-dor%C4%99czone-w-p%C4%85ku
Skontaktuj się z nami:
Twoja satysfakcja jest naszym priorytetem. Jeśli Twój bukiet nie spełnia 3-dniowej Gwarancji Świeżości, nawet po zastosowaniu się do naszych instrukcji pielęgnacji i pozwoleniu kwiatom zakwitnąć, skontaktuj się z naszym zespołem Biura Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami