Czy mogę edytować zamówienie?
W Euroflorist rozumiemy, że czasami możesz potrzebować dokonać zmian w swoim zamówieniu, takich jak zmiany treści wiadomości, daty dostawy lub adresu.
Zmian w zamówieniu można dokonać telefonicznie lub mailowo w ciągu 60 min od złożenia zamówienia, lub 48 h przed datą jego realizacji.
Nie spełniasz tych warunków? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby sprawdzić, czy zmiany będą możliwe. Kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo podaj numer zamówienia, który otrzymałeś w potwierdzeniu.
Terminy anulacji zamówień:
Zmiany w zamówieniu lub jego anulacji można dokonać telefonicznie, lub przez e-mail, w ciągu 60 minut od złożenia zamówienia, lub na co najmniej 48 godzin przed terminem doręczenia. W przypadku zamówień na produkty z kategorii Kwiaty od Ogrodnika lub Darmowe Czekoladki z datą dostawy na 26 maja 2025 roku (Dzień Matki), zmiany lub anulacje mogą być zgłoszone najpóźniej do 23 maja 2025 roku do godziny 16.00.
Uwaga: Prośby o zmianę zamówienia należy przesyłać przez oficjalne kanały komunikacji (dostępne pod poniższym linkiem). Nie będziemy mogli zrealizować próśb takich jak zmiana zamówienia na podstawie wiadomości lub komentarzy na mediach społecznościowych.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami