Czy mogę edytować zamówienie?
W Euroflorist rozumiemy, że czasami możesz potrzebować dokonać zmian w swoim zamówieniu, takich jak zmiany treści wiadomości, daty dostawy lub adresu.
Zmian w zamówieniu można dokonać telefonicznie lub mailowo w ciągu 60 min od złożenia zamówienia, lub 48 h przed datą jego realizacji.
Nie spełniasz tych warunków? Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby sprawdzić, czy zmiany będą możliwe. Kontaktując się z nami telefonicznie lub mailowo podaj numer zamówienia, który otrzymałeś w potwierdzeniu.
Zamówienia z dostawą następnego lub tego samego dnia:
W przypadku zamówień z dostawą następnego lub tego samego dnia ważne jest, aby pamiętać, że w niektórych przypadkach zmiany mogą nie być możliwe. Wynika to z faktu, że nasz zespół szybko zaczyna przygotowywać Twój bukiet do terminowej dostawy. Zachęcamy jednak do skontaktowania się z nami tak szybko, jak to możliwe, aby skonsultować potencjalne opcje modyfikacji.
Uwaga: Prośby o zmianę zamówienia należy przesyłać przez oficjalne kanały komunikacji (dostępne pod poniższym linkiem). Nie będziemy mogli zrealizować próśb takich jak zmiana zamówienia na podstawie wiadomości lub komentarzy na mediach społecznościowych.
Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami